0
0,00 $

Nie masz produktów w koszyku.

+48 58 761 54 20
0
0,00 $

Nie masz produktów w koszyku.

Rejestracja

W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” i podać swój adres email. Po kliknięciu „prześlij” otrzymasz link do zresetowania hasła.

Nie ma możliwości dokonywania zakupów bez rejestracji. Aby zrealizować transakcję, należy założyć konto. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient ma możliwość sprawdzenia historii zamówień, a dane dotyczące fakturowania, adresu do wysyłki, czy innych preferencji wystarczy podać tylko raz.

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć w przycisk „logowanie/rejestracja” znajdujący się nad menu na stronie głównej, a następnie uzupełnić wymagane dane i kliknąć „utwórz konto”.

Aby zmienić dane adresowe, należy najpierw zalogować się do Panelu Klienta, a następnie kliknąć w „Dane konta”.

Tak. Istnieje możliwość tworzenia subkont do głównego konta firmy oraz nadawania im uprawnień odnośnie widoczności informacji handlowych. Użytkownik posiadający subkonto będzie widział albo historię transakcji zamówień całej firmy albo tylko i wyłącznie zamówienia złożone prze z tego użytkownika. Subkonta tworzone są przez administratora e-sklepu. Aby stworzyć subkonto dla danego użytkownika, należy skontaktować się z nami.

Zamówienie

Zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia z poziomu strony internetowej. Aby zrezygnować z danego zamówienia, prosimy o kontakt z działem handlowym w celu ustalenia statusu zamówienia oraz warunków rezygnacji.

Aby sprawdzić historię zamówień, należy zalogować się do panelu klienta, a następnie kliknąć w „Zamówienia”. Wyświetli się lista wszystkich złożonych zamówień wraz z fakturami oraz danymi o dacie złożenia zamówienia, jego statusie, numerze oraz kwocie.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od czasu i sposobu dostawy paczki oraz od dostępności towaru. Jeżeli towar jest w magazynie, standardowy czas wysyłki to jeden dzień roboczy dla przesyłek krajowych oraz 2 - 5 dni roboczych dla przesyłek zagranicznych unijnych (w zależności od wybranego rodzaju transportu oraz obszaru doręczenia). Termin wysyłek poza Unię Europejską jest ustalany indywidualnie. W przypadku, gdy zamówiony towar nie znajduje się w momencie zamówienia w magazynie, termin realizacji jest ustalany indywidualnie. Czas oczekiwania na towar to zazwyczaj 6 – 12 tygodni, jednak dla wybranych elementów może on być krótszy lub dłuższy. W celu ustalenia dokładnego terminu dostawy prosimy o kontakt z działem handlowym.

Proszę skontaktować się z naszym działem handlowym lub skorzystać z czatu online.

W przypadku już złożonego zamówienia, podobnie jak w przypadku chęci rezygnacji, prosimy o kontakt z działem handlowym.

Status zamówienia widoczny jest po zalogowaniu w panelu klienta w zakładce „Zamówienia”. Ponadto klienci otrzymują maile zawierające informację o numerze listu przewozowego.

Płatności

W naszym sklepie można zapłacić poprzez przelew bankowy, korzystając z serwisów PayU i PayPal (w obu możliwa jest płatność kartą) lub za pobraniem. Płatność za pobraniem jest możliwa jedynie w przypadku, gdy towar obejmujący całość zamówienia jest dostępny na magazynie.

Istnieje możliwość odroczenia terminu płatności. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem handlowym.

Płatności za zakupione towary można dokonywać w trzech różnych walutach: PLN, USD, EUR.

Wysyłka i dostawa

Przewidywany czas dostawy dla przesyłek krajowych wynosi jeden dzień roboczy, natomiast dla przesyłek zagranicznych unijnych wynosi 2 - 5 dni roboczych w zależności od wybranego rodzaju transportu oraz obszaru doręczenia. Termin wysyłek poza Unię Europejską jest ustalany indywidualnie.

Koszt wysyłki krajowej wynosi 14 PLN netto za przesyłkę. Koszt wysyłek zagranicznych unijnych do 5 kg wynosi 14,90 EUR netto za przesyłkę. Koszt wysyłek unijnych ważących ponad 5 kg oraz pozaunijnych jest zmienny i zależy od wagi, wybranego rodzaju transportu oraz obszaru doręczenia. Sprzedawca zastrzega, że ceny mogą ulec nieznacznym zmianom.

Koszt przesyłek o większej wadze lub niestandardowych gabarytach wymaga uzgodnienia z działem handlowym.

Tak. Podczas procesu zamawiania istnieje możliwość edycji i podania innego adresu do wysyłki, niż ten który będzie widniał na fakturze.

Tak, otrzyma Pan/Pani wiadomość email z potwierdzeniem zamówienia oraz numerem listu przewozowego.

Reklamacje

W stopce naszej strony, w kolumnie „Informacje” znajduje się przycisk „Reklamacje”. Prosimy wypełnić formularz oraz przesłać wadliwe produkty na adres Unisystem Sp. z o.o., ul. Nowy Świat 36, 80-299 Gdańsk. Do przesyłki należy dołączyć wygenerowany przez system wydrukowany plik z informacjami o numerze i rodzaju reklamacji, który otrzymają Państwo na maila. Jeżeli w przesyłce zabraknie tego dokumentu, Unisystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do automatycznego odrzucenia takiej reklamacji.

Ustosunkowanie się do reklamacji przez Unisystem Sp. z o.o. nastąpi maksymalnie w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji. Aby sprawdzić status reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Produkty i technologia

Proszę przejść do działu „baza wiedzy”, gdzie w przystępny sposób opisana jest technologia używana w oferowanych przez nas produktach. Również przy większości z produktów znajdą Państwo krótki opis specjalnych cech, które wyróżniają dany moduł.

Produkt konfigurowalny to produkt standardowy, który wymaga indywidualnego ustalenia konfiguracji z dostępnych parametrów (opcji konfiguracji). Wybór optymalnych dla klienta parametrów wymaga konsultacji z działem handlowym.

Produkt customizowany to produkt niestandardowy, stworzony na potrzeby klienta według określonych przez niego potrzeb oraz podanych wytycznych. Aby ustalić wszelkie szczegóły i stworzyć produkt customizowany, należy skontaktować się z działem handlowym.