0
0,00 $

Nie masz produktów w koszyku.

+48 58 761 54 20
0
0,00 $

Nie masz produktów w koszyku.

Koniec roku pełen zmian – Unisystem w nowej siedzibie

 

Przed wakacjami w 2020 roku informowaliśmy o rozpoczęciu inwestycji związanej z rozbudową naszej siedziby. We wrześniu 2021 roku udało nam się planowo zakończyć etap budowlany inwestycji. Kolejnym krokiem jest ten najbardziej przez nas wyczekiwany, czyli… przeprowadzka.

Jej pierwszym etapem jest przeniesienie magazynu. Zaplanowaliśmy go na okres pomiędzy 10 a 17 listopada. W tym czasie nasz magazyn będzie zamknięty i nie będziemy realizować wysyłek do klientów. Zaplanowane na ten okres wysyłki będą realizowane od 18 listopada.

Kolejnym etapem będzie przeniesienie części biurowej, czyli działów handlowego i wsparcia sprzedaży, projektowego oraz R&D.  Ten etap zaplanowaliśmy na okres pomiędzy 16 a 19 listopada. W tych dniach kontakt z nami może być utrudniony, a czas oczekiwania na odpowiedzi nieco wydłużony.

Dziękujemy za okazywane nam wsparcie i wyrozumiałość. Dołożymy wszelkich starań, by okres przeprowadzki był jak najmniej odczuwalny i aby nasza komunikacja przebiegała bez zakłóceń. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące realizacji zamówień w tym newralgicznym okresie.

Mamy nadzieję, że już niebawem będziemy mogli spotkać się osobiście w naszej nowej siedzibie. Jeżeli chcesz być na bieżąco informowany o tym co się u nas dzieje, jakie produkty pojawiają się w ofercie lub dostawać od nas materiały informacyjne i edukacyjne zapisz się do naszego newslettera (okienko do zapisu znajdziesz poniżej, tuż pod logotypami naszych dostawców - nie wysyłamy spamu!).