Szanowni Państwo,
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i wprowadzonym stanem zagrożenia epidemiologicznego pragniemy poinformować o szeregu działań, które podjęliśmy w trosce o zdrowie i życie naszych Pracowników oraz zabezpieczenie interesów naszych Klientów.
Bezpieczeństwo
W ostatnich dniach lutego wprowadziliśmy pierwsze działania zapobiegawcze: procedury wewnętrzne objęły obowiązkowe mycie dłoni przed rozpoczęciem pracy i w ciągu dnia, a także udostępnienie środków ochrony osobistej w postaci jednorazowych maseczek i żeli antybakteryjnych.
Od 12 marca wprowadziliśmy pracę zdalną we wszystkich obszarach, w których było to możliwe. W ten sposób ułatwiamy Pracownikom opiekę nad dziećmi i jednocześnie zmniejszamy ilość bezpośrednich interakcji w miejscu pracy. Zawiesiliśmy również wszelkie wyjazdy służbowe.
Wprowadzamy na bieżąco wytyczne Państwowej Inspekcji Pracy oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, śledząc jednocześnie zarządzenia władz państwowych. Osoby, które pracują w budynku Firmy są zobowiązane do codziennych pomiarów temperatury, korzystania z maseczek ochronnych i rękawiczek jednorazowych. Zapewniliśmy stosowne przeszkolenie z zakresu używania środków ochrony osobistej.
Przeorganizowaliśmy nasze pomieszczenia tak, by stanowiska pracy poszczególnych osób były od siebie maksymalnie oddalone (nie mniej niż 1,5m). Przestrzegamy zachowywania odstępu pomiędzy pracownikami również czasie w przemieszczania się i rozmów.
Pomieszczenia Firmy są dodatkowo na bieżąco dezynfekowane.
Bieżąca działalność
Ograniczenia administracyjne wprowadzone w krajach dotkniętych epidemią koronawirusa mogą mieć wpływ na czas dostawy towarów. Na bieżąco monitorujemy działania firm logistycznych i naszych partnerów handlowych, dokładając starań, by wszelkie opóźnienia nie wpływały na naszą bieżącą działalność.
W zaistniałej sytuacji możliwe jest wydłużenie się czasu załatwiania spraw w obszarach zarówno biznesowych, jak i administracyjnych. Mamy nadzieję, że rozumieją Państwo tę sytuację. Robimy wszystko, aby wprowadzone zmiany miały jak najmniejszy wpływ na tempo realizacji zamówień.
W tych trudnych dla nas wszystkich czasach chcielibyśmy również życzyć spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt Wielkiej Nocy. Niech czas spędzony z najbliższymi będzie pełen ciepła, zrozumienia i empatii.
Zarząd Unisystem sp. z o.o.
2020-04-06
Najnowsze Artykuły
Dołącz do Unisystemu na targach Amper 2024 w Czechach!
Unisystem z radością ogłasza swój udział w Amper 2024, wiodących targach elektrotechnicznych, elektronicznych i energetycznych w Czechach. Wydarzenie to odbędzie się w tętniącym życiem mieście Brno w dniach 19-21 marca […]
Unisystem wśród laureatów Diamentów Forbesa 2024
W tegorocznej, szesnastej już edycji, magazyn Forbes publikuje zestawienie Diamentów, wyróżniając najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. Lista firm Diamentowych w 2024 roku obejmuje 16 385 przedsiębiorstw, a wśród […]
Szerokokątny 7-calowy LCD-TFT od Winstara
W ofercie Unisystemu pojawił się nowy 7-calowy panel LCD-TFT o nietypowych, wydłużonych proporcjach 1:5 i oznaczeniu WF70C3TYAB4MNC10. Jest to konstrukcja typu „bar display”, zaprojektowana specjalnie z myślą o urządzeniach, które […]
Nowe 15,6 calowe LCD-TFT od Winstara – matryca HD z wysoką jasnością do zastosowań profesjonalnych
Rynek profesjonalnych urządzeń elektronicznych stale się rozwija, a wraz z nim rosną wymagania dotyczące zastosowanych podzespołów. Szczególnie istotną rolę odgrywają tutaj wyświetlacze, gdyż to one w dużej mierze decydują o […]