JESTEŚ NASTAWIONY NA NOWE WYZWANIA?
Nasze drzwi są szeroko otwarte dla osób z pozytywnym nastawieniem oraz chęcią podejmowania nowych wyzwań niezależnie od tego, czy są to doświadczeni specjaliści, studenci, czy absolwenci. Unisystem współpracuje z wieloma międzynarodowymi klientami biznesowymi oraz dostawcami, dlatego też nasi pracownicy mają możliwość brania udziału w międzynarodowych, ambitnych projektach. Relacje w naszej firmie opierają się na komunikacji oraz partnerstwie. Wspieramy rozwój osobisty oraz chęci pracowników do poszerzania wiedzy. Jako dynamicznie rozwijająca się firma, poszukujemy osób wykonujących pracę z pasją w następujących dziedzinach: sprzedaż, inżynieria, marketing, zarządzanie magazynem oraz montaż.
KOGO OBECNIE SZUKAMY?
Inżynier Elektronik
Miejsce pracy: Gdańsk
Dołączając do nas będziesz odpowiadać za:
- wsparcie techniczne działu handlowego i projektowego
- identyfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie
- Projektowanie nowych obwodów drukowanych PCB.
- Rozwój oraz modernizacja już istniejących projektów.
- tworzenie dokumentacji technicznej
Szukamy Ciebie, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe w kierunku Elektroniki
- znasz elektronikę w stopniu umożliwiającym zaprojektowanie i uruchomienie płytki PCB z mikrokontrolerem
- dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- jesteś nastawiony na wsparcie oraz rozwiązywanie problemów
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Elastyczne godziny pracy (core hours 9-15),
- Realny wpływ na kształt firmy ze względu na płaską strukturę organizacyjną,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
- Możliwość nauki języka angielskiego,
- Dostęp do firmowej biblioteki,
- Bezpłatny parking na terenie firmy,
- Zagraniczne wyjazdy integracyjne,
- Po upływie okresu próbnego: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport.
Account Manager – Polska
Miejsce pracy: Gdańsk
Dołączając do nas będziesz odpowiadać za:
- zapewnienie najwyższych standardów obsługi naszych klientów,
- budowanie i rozwijanie współpracy z klientami na rynku Polskim,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wsparcie liderów sprzedaży,
- identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie optymalnych rozwiązań,
- planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem materiałów sprzedażowych,
- uczestnictwo w targach branżowych,
- dostarczanie klientom serwisu, którego sami oczekujemy od innych,
- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientem
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz odwagę do podejmowania nowych wyzwań i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych,
- potrafisz budować i pielęgnować długotrwałe relacje, a praca z ludźmi daje Ci frajdę,
- poszukujesz kreatywnych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i znalezienie dla niego najlepszego rozwiązania,
- … a następnie umiesz skutecznie przekonać go do swojej oferty 🙂
- chcesz mieć wpływ na to co robisz,
- uczysz się przez doświadczenie i chcesz czerpać od innych to co najlepsze,
- nie boisz się próbować nowości i wyciągasz wnioski kiedy coś pójdzie nie tak,
- lubisz i umiesz komunikować się w języku angielskim,
- masz już doświadczenie (min. 1 rok) na podobnym stanowisku i chcesz nadal uczyć się nowych rzeczy.
Oferujemy:
- elastyczne godziny pracy,
- szereg kursów i szkoleń,
- podróże i odkrywanie świata na wyjazdach służbowych,
- pracę w gronie doświadczonych managerów i inżynierów zawsze chętnych do dzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami,
- realny wpływ na kształt firmy ze względu na płaską strukturę organizacyjną,
- możliwość nauki języka angielskiego,
- bezpłatny parking na terenie firmy,
- pakiet benefitów (m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport)
Account Manager – Eksport
Miejsce pracy: Gdańsk
Dołączając do nas będziesz odpowiadać za:
- zapewnienie najwyższych standardów obsługi naszych klientów – zadowolony klient to szczęśliwy i dobrze opłacony Account Manager
- rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych
- planowanie, monitorowanie i realizacja budżetu za który będziesz odpowiedzialny
- identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie optymalnych rozwiązań
- planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem materiałów sprzedażowych
- uczestnictwo w targach branżowych
- tworzenie krótkich, treściwych, cyklicznych raportów na temat aktualnych projektów, wyzwań i osiągnieć sprzedażowych
- realizacja działań w taki sposób abyśmy byli najlepsi w branży
- dostarczanie klientom serwisu, którego sami oczekujemy od innych
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz odwagę do podejmowania nowych wyzwań i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych
- potrafisz budować i pielęgnować długotrwałe relacje, a praca z ludźmi daje Ci frajdę
- poszukujesz kreatywnych rozwiązań „szytych na miarę” klienta i znalezienie dla niego najlepszego rozwiązania
- … a następnie umiesz skutecznie przekonać go do swojej oferty 🙂
- chcesz mieć wpływ na to co robisz
- uczysz się przez doświadczenie i chcesz czerpać od innych to co najlepsze,
- nie boisz się próbować nowości i wyciągasz wnioski kiedy coś pójdzie nie tak
- lubisz i umiesz komunikować się w języku angielskim,
- masz już doświadczenie i chcesz nadal uczyć się nowych rzeczy
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Elastyczne godziny pracy (core hours 9-15),
- Realny wpływ na kształt firmy ze względu na płaską strukturę organizacyjną,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
- Możliwość nauki języka angielskiego,
- Dostęp do firmowej biblioteki,
- Bezpłatny parking na terenie firmy,
- Zagraniczne wyjazdy integracyjne,
- Po upływie okresu próbnego: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport.